خرید سرور مودل با کیفیت 100 درصد تضمینی

سرویس مودل

گسترش بیماری کرونا و عدم برگزاری جلسات آموزشی، کاری و… باعث تعطیلی کلیه ی مراکز آموزشی و کسب و کار ها گردید. این بحران، کلاس های دانشگاه ها، مدارس و همچنین کلیه ی آموزشگاه ها را تحت تاثیر خود قرار داده است. همچنین این مسئله گریبانگیر کسب و‌کارهای مختلف نیز شده است و حضور  در هر مکانی را با مشکل جدی مواجه کرده است. با خرید سرور مودل (Moodle) امکان برگزاری کلاس ها و جلسات به صورت آنلاین را فراهم کنید.

 

مودل چیست؟

Moodle یک نرم‌افزار رایگان در زمینه سیستم مدیریت یادگیری می باشد، که بستری برای آموزش مجازی فراهم می‌کند و به تمام معلمان و مدرسان کمک می‌کند، تا دوره آموزشی خود را به وجود آورند و ساختار برنامه آموزشی را مشخص کنند و با دانشجویان به صورت آنلاین در تعامل باشند. نرم افزار مودل اولین بار توسط مارتین دوگیاماسMartin Dougiamas ، معرفی شد و از ابتدا با هدف نقش آفرینی در بحث آموزش مجازی و تسهیل در آموزش آنلاین و ارائه مدارک تحصیلی به صورت آنلاین بوده است.

مودل در سال 2002 میلادی در کشور استرالیا تاسیس گردید. مودل یک شرکت بین‌المللی است که در حال حاضر با بیش از 13 کشور در حال همکاری می باشد. این کمپانی در سراسر کره زمین چیزی در حدود 68 میلیون عضو دارد. این شرکت چند ملیتی ارائه دهنده ی خدمات ویژه و کامل سامانه آموزش مجازی یا LMS می باشد، که بسیار مشهور است. دلیل محبوبیت و شهرت آن سرویس و خدمات ویژه و جامعی است که این محصول به کاربران ارائه می‌دهد. در ادامه بیشتر به شناخت این محصول می پردازیم.

 

خرید سرور مودل

به زبان ساده مودل، نرم افزاری تحت وب می باشد که بر روی یک سرور نصب شده است. با امکانات و ابزارهایی که دارد، کاربران را قادر می سازد تا سمینارهای تحت وب، کلاس های آموزش مجازی و جلسات خصوصی را برگزار‌ کنند. با خرید سرور مودل و استفاده از این نرم افزار، به راحتی می توان یک دانشگاه مجازی راه اندازی کرد. در مودل می‌توانید جلسات خصوصی نامحدودی برای سازمان ها و شرکت ها فراهم کنید، تا مدیران و کارشناسان در هر نقطه ای از جهان که هستند فقط با استفاده از بستر اینترنت از طریق امکانات مودل بتوانند با یکدیگر صحبت کنند و تصویر همدیگر را ببینند.

خرید سرور مودل

مودل به معنی محیط آموزشی پویا و شی‌گرای ماژولار می باشد و یک سامانه مدیریت دوره متن باز است که امروزه توسط صدها مرکز آموزشی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت بازدید از پلن ها و خرید سرور مودل کلیک کنید

امکانات مودل

نرم افزار مودل کلیه ی ابزارهای مشترک در آموزش مجازی را دارا می باشد، اما علاوه بر آن افزونه های به خصوصی را نیز ارائه می کند. امکانات Moodle به عنوان یک پلتفرم آموزش از راه دور شامل:

  • اشتراک گذاری فایل های مختلف.
  • چت و گفتگو به صورت عمومی و خصوصی.
  • توانایی برگزاری کلاس با حضور چند مدرس و تعداد زیاد دانش آموز.
  • امکان ضبط جلسه مجازی و کلاس مجازی با دسترسی به صورت آفلاین و آنلاین به آن.
  • جلسه و کلاس تعاملی و فعال، با امکان ردیابی و حل تمرین.
  • برگزاری نظرسنجی.
  • بدون نیاز به نصب و دسترسی تنها از طریق مرورگر.
  • امکان برگزاری جلسه به صورت آزمایشی.
  • امکان فارسی سازی (مودل فارسی).
  • امنیت و ثبات بالا.
  • امکان برگزاری چند جلسه آنلاین به صورت همزمان.

مودل از مجموعه پوسته های گرافیکی، انواع فیلترهای محتوایی، تایید اعتبار و مراحل ثبت نام، نمونه سوالات و منابع درسی پشتیبانی می‌کند. کلیه سیستم عامل ها مانند اندروید، ویندوز، مکینتاش و iOS و هر سیستم عاملی که از PHP پشتیبانی کند، امکان استفاده از پلتفرم های آموزش مجازی مودل را دارا می باشد. Moodle یک سیستم مدیریت آموزش مجازی LMS ، رایگان و متن‌ باز است که دارای فضایی برای آموزش مجازی می باشد و به همه معلمان و مدرسان کمک می‌کند تا دوره‌های آموزش مجازی خود را راه اندازی کنند و ساختار دوره و برنامه ی آموزشی خود را مشخص کنند و با دانشجویان به صورت آنلاین در تعامل باشند.

در محیط مودل ابزارهای بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف آموزشی مهیا شده است. با استفاده از این ابزارها شما قادر هستید دوره‌های آموزشی آنلاین خود را در مودل تعریف کنید، کاربران را از شروع دوره آموزش مجازی تا پایان دوره همراهی کنید. برای آنان یک روند پیشرفت مشخص کنید، دانشجویان را مورد سنجش قرار دهید تا بهترین تجربه را از یک آموزش آنلاین و از راه دور در اختیارشان قرار دهید.

ادوبی کانکت چیست؟

مودل

مودل برای دانشگاه ها و موسسات آموزشی در اندازه های کوچک و متوسط و حتی بزرگ بسیار خوب عمل می کند.

مشاهده و خرید ادوبی کانکت با بهترین کیفیت ها 

مزایای مودل Moodle

همانطور که قبلا گفته شد، مودل دارای مزایای بسیاری است. از این رو به عنوان محبوب‌ترین سامانه ی آموزش مجازی در سراسر دنیا شناخته می شود. در زیر می توانید تعدادی از این مزایا که از سوی کاربران مطرح شده است، را ببینید:

  • امکان مدیریت کامل بر روی نقش ها و میزان دسترسی ها.
  • جهت یابی و راهیابی راحت برای دسترسی آسان به بخش های مختلف سامانه.
  • رابط کاربری جذاب و سازگار با انواع محیط های کامپیوتر شخصی و گوشی های هوشمند.
  • انعطاف‌پذیری بسیار بالا و هماهنگی اجزا مختلف.
  • سهولت در یادگیری و استفاده.
  • امکان برقراری ارتباط و ایجاد تعامل میان اعضا به طور گروهی یا خصوصی.
  • امکان شخصی سازی و اعمال تغییرات دلخواه.
  • امکان طراحی آزمون و پرسشنامه.
  • بررسی وضعیت میزان پیشرفت اعضا.
  • تقویم و برنامه ریزی، برای نمایش آزمون ها و مهلت ثبت نام.
  • سیستم حضور و غیاب.
  • مدیریت دسترسی به محتوا و عدم اجازه، ارائه تکالیف پس از پایان زمان مقرر

 

مزایای خرید سرور مودل و نحوه استفاده از آن

پس از خرید سرور مودل می توانید از مزایای مودل که استفاده از تمام ویژگی های یک کلاس حضوری و امکان حضور در کلاس ها را در هر نقطه جغرافیایی برای کاربران میسر می کند، بهره مند شوید. آموزش مجازی، مفهوم محدودیت مکانی را به‌طور کلی از بین برده است. همچنین دوره‌های آموزش مجازی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت و آمد می‌شود. جالب است بدانید استفاده از برنامه مودل تنها به جلسات و کلاس های مجازی محدود نمی گردد، بلکه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از آن برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس های خبری نیز استفاده می‌کنند.

سرویس مودل 

جمع بندی

سهولت در استفاده، مقرون به صرفه بودن و… سامانه مودل را در میان سایر بستر های آموزش مجازی که توسط شرکت های دیگر ارائه می گردند، مجزا کرده است. خرید سرور مودل مجموعه نرم افزاری که شامل قسمت ها مختلفی می باشد را در اختیار شما قرار می دهد. دسترسی به دستگاه های شرکت کنندگان، دفتر‌کار دیجیتالی شخصی، ابزارهای ضبط، ویرایش حرفه ای و همچنین امنیت بالا از امکانات آن محسوب می شود. با خرید سرور مودل می توان جلسه ها و کلاس های آنلاین را برگزار نمود.

4.5/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماخدماتتماس