برنامه نویسی و توسعه مودل

برنامه نویسی پلاگین مودل

مودل یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در زمینه مدیریت یادگیری آنلاین در دنیا است. مودل یکی از بزرگترین نرم افزار های ارائه دهنده سیستم آموزش آنلاین در سراسر جهان است. مودل یکی از اولین شرکت های نرم افزاری می باشد که در بازآفرینی یک محیط آنلاین برای کاربران خود، کار شگفت انگیزی را به انجام رسانده است.

این شرکت با ارائه نرم افزاری با قابلیت تنظیم و تقویت کننده آموزش آنلاین جهانی، نقش پررنگی در زمینه توسعه مودل ارائه کرده است. می توانید متناسب با نوع  نیاز خود و استفاده از افزونه ها یا اجرای کد های دستوری، ویژگی های مورد نظر خود را داشته باشید. گفتنی است که، تجارت مدیریت یادگیری به وسیله نرم افزار مودل آغاز شد.

این پلتفرم توانست به شرکت های دیگر نشان دهد که امور مربوط به آموزش فقط متکی به یک روش سنتی برای آموزش و پرورش فکری نیست. بلکه یک بستر آموزشی و یک ایده تجاری جهانی است.

استفاده از نرم افزار آموزشی مودل تقریبا ساده می باشد. اما برای دستیابی به تنظیمات و برخورداری از امکاناتی که در مارکت برای کاربران ارائه می دهد کار را تا حدی دشوار می کند. برای استفاده از تمامی قابلیت های نرم افزار و اعمال تغییرات بر روی برنامه، نیاز است تا کمی با کد نویسی آشنایی داشته باشید تا بتوانید تغییرات مورد نظر را اعمال کنید. با دارا بودن تیمی مجرب و آشنا به برنامه نویسی می توانید به طور حرفه ای به توسعه مودل کمک کنید.

شما میتوانید برای توسعه و شخصی سازی مودل مجموعه خود با ما در ارتباط باشید

توسعه مودل

مودل با ارائه نرم افزاری با قابلیت شخصی سازی و توسعه ، نقش پررنگی در زمینه آموزش آنلاین ارائه کرده است.

 بیشتر بدانید : ادوبی کانکت چیست و چه کاربردی دارد

پشتیبانی و توسعه مودل

پلتفرم Moodle دائما توسط تیم توسعه مودل اختصاصی خود و توسعه دهنده های دیگر به روز می گردد و مورد حمایت قرار می گیرد. می توانید به صورت درون برنامه ای اقدام به ساخت آزمون کنید و آن را با H5P ادغام کنید. این قابلیت محتوای تعاملی بیشتری را برای مخاطب فراهم می کند. این پلتفرم قابلیت ادغام با سایر نرم افزار ها را نیز دارا می باشد.

از جمله این نرم افزار ها پلتفرم وبینار  adobe conecctو ابزار تالیف H5P هستند که به طور پیش فرض با مودل همکاری می کنند. همچنین می توانید سایت خود را به این پلتفرم متصل کنید. به جرات می توان گفت این وب سایت یک رسانه جمعی برای مدرسان در سراسر جهان می باشد. در آن قادر هستند، دانش خود را با دیگران به تبادل بگذارند و شبکه ای از اساتید را برای شرکت در مباحث علمی ایجاد کنند.

علاوه بر این ، طراحی نوع مدولار و توانایی شخصی سازی و برنامه نویسی Moodle به توسعه دهندگان این قابلیت را می دهد تا افزونه هایی تولید کنند که قادر باشد برنامه های دیگر را برای بهبود قابلیت های سیستم ادغام کرده و آنچه را که ممکن است با محصول اصلی Moodle  گسترش دهند، ایجاد کنند. منبع باز یا همان اپن سورس به فناوری زیرساختی گفته می شود که Moodle بر روی آن بنا گردیده است. در درجه اول به این معنی است که کد های نرم افزار مودل برای استفاده، بارگیری، سفارشی سازی، اصلاح آزادانه، توزیع مجدد و… در دسترس می باشد.

برنامه نویسی مودل

مودل بر روی هر نوع وب سروری که از زبان برنامه نویسی PHP و پایگاه داده پشتیبانی کند، قابل اجرا می  باشد.

خرید سرور مودل با بهترین کیفیت و پشتیبانی

مزایای قابلیت اپن سورس در توسعه مودل و آموزش آنلاین

  • رایگان: کدهای منبع باز بدون دریافت هیچ هزینه ای مجوز را به صورت رایگان در دسترس کاربران می گذارد. به جای صرف هزینه برای توسعه مودل، این بودجه می تواند به پشتیبانی و خدمات LMS اختصاص یابد. با این روش فقط هزینه خدمات را پرداخت می کنید. می توانید از بهترین سطح پشتیبانی ممکن استفاده کنید.
  • قفل فروشنده ندارد: نرم افزار های منبع بسته کاربر را برای استفاده از محصولات و خدمات به تولید کننده آن محصول وابسته می کنند. در این حالت اگر نرم افزار شما دچار مشکل گردد، گزینه ی دیگری جز تولید کننده برای پشتیبانی ندارید.
    فقط آن شرکت می تواند محصول اختصاصی خود را توسعه دهد. با استفاده از LMS منبع باز، این آزادی عمل را دارید که راه حل خود را برای رفع نیاز هایتان استفاده کنید، همچنین می توانید به راحتی کد های خود را در نرم افزار استفاده کنید و تغییرات و امکانات جدیدی در آن به وجود آورید.
  • امنیت: یک تصور غلط و رایج این است که منبع باز را به معنای امنیت کمتر می دانند. در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه است و برعکس، منبع باز و کد های قابل مشاهده این اجازه را می دهد تا هرگونه تهدید های امنیتی را شناسایی کند. این بدان معنی است که مشکلات امنیتی بسیار سریعتر شناسایی و برطرف می شوند. سفارشی سازی و اعمال تغییرات همانطور که قبلا گفته شد منوط به دسترسی به فایل های سیستمی نرم افزار است. منبع باز به کاربران امکان انعطاف پذیری بیشتری در ایجاد یک پلتفرم آموزش الکترونیک شخصی سازی شده و دقیقا متناسب با نیاز های یک سازمان یا موسسه را می دهد.
  • نوآوری: یک نرم افزار منبع باز دارای مزیت انعطاف پذیری لازم برای شخصی سازی و سازگاری بیشتر با تامین نیاز های مختلف در امر یادگیری را فراهم می کند. به مدیران LMS این قابلیت را می دهد که در از فناوری های نوین و بهترین و جدیدترین روش ها برای دستیابی موثر به اهداف آموزش الکترونیک استفاده کنند.
  • مقیاس پذیر با رشد نهاد ها: رشد و توسعه مودل همراه با رشد نهاد ها و شرکت ها امری بسیار مهم می باشد. یک LMS باید برای پاسخگویی و رفع نیاز های هر مجموعه ای در هر زمانی دارای قابلیت سازگاری باشد. منبع باز به شما این امکان را می دهد تا به سادگی برنامه های آموزش آنلاین خود را مقیاس بندی کنید.

برنامه نویسی پلاگین مودل

شما میتوانید با همکاری تیمی مجرب و آشنا به برنامه نویسی  به طور حرفه ای به توسعه مودل خود کمک کنید.

 

جمع بندی

ال ام اس های منبع باز به کاربران دسترسی کامل به کد های سایت Moodle خود را می دهند و به آنها این اجازه را می دهند که ظاهر و امکانات سایت خود را شخصی سازی کنند. از محتوای مارک دار در جهت تبلیغات، پلاگین های نوآورانه، ابزارهای جدید و بهترین شیوه های آموزش الکترونیک را در استراتژی یادگیری خود قرار دهند.

مودل بر روی هر نوع وب سروری که از زبان برنامه نویسی PHP و پایگاه داده پشتیبانی کند، قابل اجرا می  باشد. شما میتوانید برای برنامه نویسی پلاگین های مورد نیاز خود در مودل و هر گونه تغییر مورد نظر خود با ما در تماس باشید تا بتیم بسیار مجرب و حرفه ای میزبان کلاس توسعه مودل شما را بر عهده گیرند

با ما در ارتباط باشید

امتیاز شما به این نوشته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماخدماتتماس