خرید سرور ادوبی کانکت و امکانات آن

سرور ادوبی کانکت

مقدمه

با فراگیری ویروس کرونا، یکی از مشکلات بسیار بزرگ و جدی که همه کشورها را تهدید کرد، تعطیلی جلسات آموزشی، کاری و… بود. از این پس شرایط برای برگزاری جلسات به صورت حضوری مناسب نخواهد بود. این بحران کلاس های دانشگاه ها، مدارس و همچنین کلیه ی آموزشگاه ها را تحت تاثیر خود قرار داده است. همچنین این مسئله گریبانگیر کسب و‌کارهای مختلف نیز شده است و حضور  در هر مکانی را با مشکل جدی مواجه کرده است. با خرید سرور ادوبی کانکت Adobe Connect امکان برگزاری کلاس ها و جلسات به صورت آنلاین را فراهم کنید. تا بتوانید با حفظ سلامت خودمان و جامعه به روال زندگی عادی بازگردیم و همانند سابق اهدافمان را دنبال کنیم.

 

آموزش مجازی چیست؟

خرید سرور ادوبی کانکت

به زبان ساده ادوبی کانکت، نرم افزاری تحت وب می باشد که بر روی یک سرور نصب شده است. با امکانات و ابزارهایی که دارد، کاربران را قادر می سازد تا سمینارهای تحت وب، کلاس های آموزش مجازی و جلسات خصوصی را برگزار‌ کنند. با خرید سرور ادوبی کانکت و استفاده از این نرم افزار، به راحتی می توان یک دانشگاه مجازی راه اندازی کرد. در ادوبی کانکت می‌توانید جلسات خصوصی نامحدودی برای سازمان ها و شرکت ها فراهم کنید، تا مدیران و کارشناسان در هر نقطه ای از جهان که هستند فقط با استفاده از بستر اینترنت بتوانند با یکدیگر صحبت کنند و تصویر همدیگر را ببینند.

با فراهم شدن امکان انتقال تصاویر و صوت با کیفیت، این ایده شکل گرفت که مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی می توانند به صورت مجازی هم فعالیت کنند. در واقع کلاس های آموزش مجازی به دانشجو این امکان را می دهند که بدون نیاز به حضور فیزیکی به تعامل با استاد و سایر دانشجویان بپردازد. علاوه بر این ، این قابلیت تاثیر مهمی در افزایش رفاه در کشورهای پیشرفته گذاشته است، سازمان های بین‌المللی مانند یونیسف به این نتیجه رسیده اند که می توانند از این فناوری به عنوان ابزاری جهت فراهم کردن امکان تحصیل برای دانش آموزان مناطق محروم استفاده کنند.

سرور ادوبی کانکت

می‌توانید محتواهای قابل ارائه مانند پاورپوینت را در جلسه به اشتراک بگذارید.

برگزاری دوره آنلاین با مودل(moodle)

 

کاربرد MOOC در ادوبی کانکت

MOOC به مفهوم دوره‌های آنلاین آزاد و گسترده است. آزاد، به این دلیل که تقریباً همه ی افراد می توانند به راحتی در این دوره ها شرکت کنند. گسترده، به این دلیل که در MOOC محدودیت های فیزیکی مانند فضای کافی در کلاس، وجود ندارد. هزاران و حتی میلیون ها نفر در یک کلاس مجازی می توانند حضور داشته باشند.

تحت تاثیر مدل MOOC مفهوم Web Conferencing شکل گرفته است. البته نرم افزار‌ های Web Conferencing به غیر از کاربری آموزش مجازی، شامل مقاصد تجاری نیز می‌شوند. قدرتمند‌ترین نرم افزار آموزشی باید شامل امکاناتی چون جلسه های آنلاین برای محیط‌های تجاری، امکان برگزاری وبینار های تجاری و قابلیت های کامل برای ایجاد زیرساخت کلاس های آنلاین از طریق وب باشند. می‌توان گفت که مشهورترین نرم افزار های سرویس وب کنفرانس تحت وب در دنیا Adobe Connect و Moodle هستند.

جهت مشاهده هزینه ادوبی کانکت کلیک کنید 

تدریس با ادوبی کانکت

خرید ادوبی کانکت مجموعه نرم افزاری Adobe Connect Solutions که شامل قسمت ها مختلفی می باشد را در اختیار شما قرار می دهد. دسترسی به دستگاه های شرکت کنندگان، دفتر‌کار دیجیتالی شخصی، ابزارهای ضبط، ویرایش حرفه ای و همچنین امنیت بالا از امکانات آن محسوب می شود. با خرید سرور ادوبی کانکت می توان جلسه ها و کلاس های آنلاین را برگزار نمود و به راه اندازی کنفرانس تصویری با Adobe Connect اقدام کرد.

  • برگزاری وبینار با ادوبی کانکت Adobe Connect webinars: به زبان ساده وبینار همان سمینار است، اما به صورت تحت وب برگزار می گردد. نرم افزار Adobe Connect به شما این امکان را می دهد که وبینارهای تجاری کسب و کار خود را، مدیریت و برگزار کنید. همچنین ابزارهای تجزیه و تحلیل فراوانی را در اختیارتان قرار می دهد.
  • کلاس آنلاین Adobe Connect Learning: شامل تمام امکانات مورد نیاز برای برگزاری کلاس های درس آنلاین می باشد. امکاناتی مانند ارسال مطالب، استفاده از کلاس ها بر روی گوشی هوشمند، برگزاری کلاس های زنده و یا از قبل ضبط شده و ردیابی و مدیریت اثربخشی آموزشی و… تنها بخشی از امکانات این برنامه می باشد.
  • Live Virtual Classrooms: برای استفاده از قابلیت برگزاری کلاس های مجازی باید از لایسنس ادوبی کانکت استفاده کنید. با استفاده از این لایسنس می‌توانید ۲۰۰ کاربر را به صورت همزمان پوشش دهید.

خرید سرور ادوبی کانکت

با یک بار ساختن و اعمال تنظیمات بر روی اتاق مجازی خود، از آن پس تا هر زمانی که مایل باشید، بدون هیچ گونه محدودیت زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید. در تمام مدت، کلیه مطالب موجود، در اتاق شما، پادها و دیگر موارد تا همیشه پابرجا هستند.

 خرید سرور مودل و آشنایی با امکانات آن

ویژگی‌های سرور ادوبی کانکت

  • اشتراک گذاری انواع فایل ها در انواع فرمت ها.
  • کیفیت ویدیویی 720P HD.
  • چت و گفتگو به صورت عمومی و خصوصی.
  • توانایی برگزاری کلاس با حضور چند مدرس و تعداد زیاد دانش آموز.
  • امکان ضبط جلسه مجازی و کلاس مجازی با دسترسی به صورت آفلاین و آنلاین به آن.
  • جلسه و کلاس تعاملی و فعال، با امکان ردیابی و حل تمرین.
  • برگزاری نظرسنجی.
  • قابلیت اشتراک گذاری دسکتاپ حاضرین.
  • قابلیت وایت برد دیجیتال، برای ارائه درس و حل تمرین.
  • سازگاری با انواع سیستم‌عامل های اندروید، iOS و ویندوز.
  • بدون نیاز به نصب و دسترسی تنها از طریق مرورگر.
  • امکان برگزاری جلسه به صورت آزمایشی.
  • امکان فارسی سازی.
  • امنیت و ثبات بالا.
  • امکان برگزاری چند جلسه آنلاین به صورت همزمان.
  • سازگار با برنامه‌های LMS.

 

مزایای خرید سرور ادوبی کانکت و نحوه استفاده از آن

پس از خرید سرور ادوبی کانکت می توانید از مزایای ادوبی کانکت که استفاده از تمام ویژگی های یک کلاس حضوری و امکان حضور در کلاس ها را در هر نقطه جغرافیایی برای کاربران میسر می کند، بهره مند شوید. آموزش مجازی، مفهوم محدودیت مکانی را به‌طور کلی از بین برده است. همچنین دوره‌های آموزش مجازی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت و آمد می‌شود. جالب است بدانید استفاده از برنامه ادوبی کانکت تنها به جلسات و کلاس های مجازی محدود نمی‌شود، بلکه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از آن برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس های خبری نیز استفاده می‌کنند.

سرور Adobe conecct

با برگزاری جلسات کاری در سرور ادوبی کانکت، مشکلاتی مانند کمبود فضای سالن های کنفرانس حل شده است، زیرا ادوبی کانکت محدودیت کاربر ندارد.

 

جمع بندی

ادوبی کانکت به شما این امکان را می‌دهد که بر روی ظاهر و ویژگی های اتاق های مجازی خود،‌ کنترل کامل داشته باشید. می‌توانید با افزودن پاد های قابل تنظیم، عملکرد خود را ارتقا دهید. از تصاویر پس زمینه سفارشی استفاده کنید و ظاهر اتاق مجازی خود را شخصی سازی کنید و از آن لذت ببرید. نرم افزار ادوبی کانکت با داشتن قابلیت تعامل در کلاس های مجازی، روش های متنوعی برای تعامل مخاطبان خود فراهم کرده است. می توانید با استفاده از مواردی چون: پاد گپ، نظرسنجی، آزمون، شبیه سازی، اتاق‌ برک آوت، فیلم HD، بازی و… میزان مشارکت بیشتری در جلسات خود به وجود آورید.

ورود به ناحیه کاربری

امتیاز شما به این نوشته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماخدماتتماس